sobota, 29 listopada 2014

Otwieram drzwi wyobraźni.....

 Przez wiele lat fotografowałem do wydawanych przez mnie  książek  zamki krzyżackie na ziemiach polskich.
Grafika komputerowa 2011. 50x70. Kaplica
Bez wątpienia  największą moją miłością  jest zamek w Malborku.
To jego mury i zakamarki poruszyły  wyobraźnię, i zainspirowały mnie  do stworzenia własnej opowieści o  "fantastycznym zamku" FANTASY CASTLE ZAK





Fotografia, która jest moim zajęciem zawodowym posłużyła jako kanwa do uruchomienia opowieści z pogranicza baśni, legendy, historii.
W ostatnich latach dostałem  nowe, cudowne narzędzie  do obróbki moich prac fotograficznych, to rzecz jasna Adobe Photoshop.
Jego kreacyjne możliwości pozwoliły mi swobodnie  z fotograficznej materii stworzyć artystyczną, mocno odrealnioną interpretację.

Dziś chciałbym  wszystkim zainteresowanym otworzyć drzwi do mojego  "świata  wyobraźni"  dosłownie, i na moich akwarelach, które tworzę od lat.

Kolegiata Św. Doroty, grafika komputerowa, 50 x 70

 

Akwarela 2014. 50x70. Plebania Jana z Kwidzyna

Poznawałem przez  lata historyczne techniki akwarelowe dawnych mistrzów. Wszystko po to, by moje obrazy cieszyły kunsztem oko widza.
Długie godziny spędzone  w pracowni malarskiej, zmaganie się z materią wszystko po to, by snuć opowieść  o  średniowiecznej krainie  świętej Doroty.




Mam wielką nadzieję przenieść moich czytelników tego świata.

Zapraszam.

 Cdn.





Akwarela 2013. 50X70. Wieża św. Doroty




Fragment akwareli 2013. 30x11,5. Zamek na drzewie dębu











2 komentarze:

  1. Marku gratulacje, poprostu bajka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Marku, za te wspaniałe, transcendentne obrazy trzeba Ciebie kochać też bez granic.

    OdpowiedzUsuń